حجاب به من آرامش میدهد...
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 25744
تعداد مطالب : 327
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 327
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 67
:: باردید دیروز : 58
:: بازدید هفته : 128
:: بازدید ماه : 125
:: بازدید سال : 2449
:: بازدید کلی : 25744
نویسنده : فرهنگیان
شنبه 13 دی 1393

 

حجاب به من آرامش میدهد...
همینکه هر بی سر و پایی دنبالم راه نمی افتد...
همینکه از متلک هر هرزه چشم چرانی در امانم...
همینکه باعث و بانی الوده شدن مردی به گناه نیستم...
همینکه ویرانی کانون خانواده ای دلشکستگی مادری اشک کودکی را من ببار نمی اورم...
همینکه پدرم برادرم عمویم داییم به بودن و داشتن من افتخار میکنند و از حضور من در جمع خجل نمیشوند...
همین که به فرمان خدایم عمل میکنم و به خاطر خشنودی و اطاعت او خود را از نامحرمان میپوشم ...
به من ارامش می دهد واین ارامشی پایدار است ...
که تا درحجاب نباشی ندانی !
من به حجابم نیاز دارم به این غرور و سربلندیم با ان احساس امنیت میکنم...
اما دردم از این است که انکه عریان کوچه و خیابان است ازجنس من است...
دردم از این است که چه اسان و ارزان جوانی و اینده خویش را حراج میکند دردم از ان است که روزی خواهد رسید که کاری از من ساخته نیست ان روزی که بواسطه این ارزان فروشی دلش میشکند غرورش بباد میرود بازیچه میشود و در اخر دور انداخته میشود ...
درد من از ان است که هم جنس من است و نمیتوانم بی تفاوت باشم...

 




:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند